Pytania i odpowiedzi

tel

 

 

 

 

 

 

 

 

Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym, znajdującym się pod adresem.
ul. Zawierciańska 1
32-310 Klucze
Prosimy o zaznaczenie takiej formy odbioru w formularzu zamówień.

Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?

Dokładamy wszelkich starań by nasze przesyłki były odpowiednio zabezpieczone i przygotowane do transportu. Używamy specjalnych narożników ochronnych, wypełniaczy. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy od długiego czasu, więc posiadamy bardzo wysokie doświadczenie w właściwym zabezpieczaniu swoich przesyłek. Ponadto wszystkie nasze przesyłki posiadają ubezpieczenie OC, czyli w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół z przewoźnikiem. Na podstawie protokołu wyślemy jeszcze raz uszkodzony element, na nasz koszt.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Czas realizacji zamówienia to 3-7 dni roboczych.

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

Koszty dostawy uzależnione są od wybranej formy transportu.
Aktualne dane można zobaczyć w koszyku podczas zamawiania towaru

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?

Wszystkie ceny podane na w naszym sklepie są cenami brutto

Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?

Tak. Na dzień dzisiejszy oferujemy formy płatności dostępne dzięki serwisowi przelewy24.pl

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?

Istnieje możliwość płatności za pobraniem. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcje w formularzu zamówienia.

Czy meble wysyłane są w całości?

Nasze meble wysyłamy w całości, dzięki czemu wystarczy je tylko ustawić w odpowiednim miejscu

Czy można zamówić produkt w innych wymiarach?

Tak. Prosimy o kontakt w celu wyceny produktu w nie standardowych wymiarach.

Czy otrzymam gwarancję na zakupiony towar?

Na każdy zakupiony towar w naszym sklepie udzielamy 12-mc gwarancji.

Jak odbywa się procedura zwrotu?

Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania go, bez podania przyczyny zwrotu. Jedyny warunek to nienaruszony stan przedmiotu. Prosimy wówczas o poinformowanie nas o tym, iż zdecydowali się Państwo na zwrot podanie swojego nr konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu pieniędzy (zwrot pieniędzy obejmuje tylko wartość towaru, bez przesyłki). Przesyłkę należy wysłać bez opcji pobrania.

Jak odbywa się procedura reklamacji?

Wszystkie przesyłki należy otwierać w obecności przewoźnika i w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami. Na podstawie protokołu wysyłamy na własny koszt uszkodzony element. W przypadku stwierdzenia innych nieprawidłowości, które nie wynikały z transportu lub pojawiły się podczas użytkowania, prosimy o skontaktowanie się z nami. Wszystkie towary posiadają 12-mc gwarancję.

Gdzie mogę znaleźć opinie o sklepie?

Opinie o naszych usługach i produktach znajdują się w zakładce rekomendacje.